söndag 21 december 2008

Fjärde advent

Det slog mig just med ett klubbslag att det är fjärde advent idag.
Det är nog mycket jag inte hunnit förstå idag.... :-\

En mycket, mycket febrig kille är otroligt närhetstörstande idag.
Jag får inte gå många meter från honom där han ligger i sin dvala.
Å vad jag önskar att jag kunde göra mer för dig ♥
Vi tar en dag i taget just nu.

Min egen kropp skriker pga sömnen och vilan vart totalt upp och ner i natt.
Jagh ar under dagen vilat en stund med lillskiten.
Nu ska jag gå in och se om jag kan få mer vätska i honom.
Sen måste jag få nått i mig själv kanske också... :-P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naw,stackars liten!Hoppas han blir frisk SNABBT! Behöver din adress!!! (Du har väl fått mitt mail?) Massor av kramar/Tasha

Anna Stilla sa...

Jag föreslår en stor stark!

Hoppas han kryar på sig och du hinner få sova lite.

Kram
Anna

Gisan sa...

Jag vill bara titta in och önska dig en riktigt God Jul. Kramar...