torsdag 25 december 2008

*slår huvudet i väggen*

Jag är så fucking jävla less!!! :-(
Här ser man fram emot en lång ledighet med hela familjen. Att njuta och kunna göra roliga saker tillsammans... Å hej å hå va bra det går då!

Vi bokade en dagskryssning till Åland som en kul grej.
Fredrik har aldrig åkt någon av dom stora båtarna. Dessutom skulle dom ha lite kul saker för ungarna under jullovet också.

Fredrik börjar bli piggare, men är inte helt ok
Jag snorar och går med feber än
Per ligger nu med feber och... tja alla symptom som vi andra också har... :-\

Resan går i övermorgon...
Jag har just avbokat den

7 kommentarer:

Helena sa...

Så tråkigt att ni inte kommer iväg.
Jag hoppas att ni hittar nått annat mysigt som nu orkar roa er med trots att ni är sjuka.
Själv ska jag äntligen sätta mig vid pysselbordet en stund....det har inte blivit mycket pysslat nu den sista tiden.
Ha en skön dag!
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Men så trist!
Här är vi också lite sjuka, men vi hade ju ingen inbokad resa.
Jag har den där sjukan Fibromyalgi.
Vad beror din värk på?(om du vill berätta alltså)
En jättestor kram från mig till dig.
/Laila

Sollan sa...

Sänder dig bara stora värmande och gottgörande kramar från hjärtat!! SQUEEEZE!!!

Gisan sa...

Nej fy så tråkigt för er alla! Här kommer extra tröstande kramar...

Malin sa...

Skickar en kryapå dig hälsning från mig.
Hoppas vi ses i affären någon dag. Jag fick ju en sådan bra julklapp av ett av mina syskonbarn.

Just det vi hade ju julmiddag, vad mysigt det var. Tänk att skolan kunde vara så trevlig, måste ha varit sällskapet.

kram Malin

Anonym sa...

Nä va trist! Hoppas att ni kryar på er snart så att ni kan hoppa på en annan kryssning.
Kram, Gunvor

Anonym sa...

Hoppas att ni är på tillfrisknande! Stor kram!