onsdag 10 juni 2009

Hörde ni?

Hörde ni nått konstigt i morse?
Nått ljud?
Där inne i skogen?
I Södertälje?

Lugn...
Det var bara jag och Fredrik som gick till skolan.
Under tiden passade vi på att sjunga lite sånger. :-P
Tilläggas ska ju att jag fortfarande är lite rasslig i halsen och att rösten kommer och går.
När man dessutom inte är särdeles uppsjungen och sjunger hellre än bra så kan ni ju tänka er hur det lät.
Men vi gjorde vårt bästa för att locka fram lite sommarfeeling mitt i allt regnande.

Igår var det avslutning på avdelningen som Fredrik går på.
Alla kort till diverse fröknar är nu klara.
Imorgon har jag ledig dag. Då ska jag göra tre godiskorgar till dom allra närmaste fröknarna han har haft.
För imorgon kväll är det sen hela skolans avslutning.

*kliar mig i huvudet*
Min son börjar ettan i augusti...
Hur gick det till?
Han var ju nyss en liten pyremoj...
Min mamma, som alltid ska muntra upp mig sa:
-" När ungarna börjar skolan går det ännu snabbare."
Fel svar mamsen! Det var inte det jag ville höra! ;-)

3 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Mamsen har en poäng där med att det går fort när de väl börjar skolan. Passa på att pussa på`n, lite längre fram så får du inte för då är man pinsam. Ha en bra dag tjing tjingfrån nitan

Tussemaja sa...

Nä, jag hörde inget! Alltså tog ni alldeles för dåligt :)
Jag säger bara det... din mamma har så rätt, så rätt :) Sara börjar ju i 9:an och Lina i 7:an. Var tog alla åren vägen?!

Pia sa...

Jaa du, det går fort.. Mina slutar 9:an i morgon!! Jag fattar det inte!! :o)