torsdag 11 juni 2009

Nu! Äntligen!
Alla måsten är nu över!
Nu ska jag ta tag i mitt liv igen. Näää, det lät jobbigt. ;-)

Fredriks alla kort är utdelade. Lika så dom tre skålarna jag gjorde, fyllda med chokladpraliner.
Det verkade uppskattat. Fredrik var i alla fall väldigt glad över att få så många kramar av alla. :-)
Det var en fin skolavslutning. Solen sken på oss under hela tiden. Lite kyligt vart det sen i kvällsvinden.
Fredrik har nu två dagar på fritids sen så börjar ett åtta veckor långt lov för honom. Vi får ta lite hjälp av mormor. Jag hoppas farmor också kan tänka sig att rycka in.

Så här bidde skålarna:








En väldigt enkel mall som vi haft liggandes ett bra tag på jobbet nu. Super enkel att göra.
Det går dessutom att göra mycket, mycket mer i dekorations väg än vad jag har gjort här...
Ja, alla vänner som hojtat på mig både på SMS, mail och över bloggen!
Jag hör av mig när jag hunnit landat igen! :-)
Ingen är glömd! Jag lovar!

6 kommentarer:

Miapuh sa...

jättefina :)
ta hand om er o ha en fin helg
kram

the80sme sa...

Tack söta för din kommentar! Det värmer! Otroligt så läckra skålar, vad kreativt! Ha en toppen helg!

Tussemaja sa...

Tycker de är fina. Visst lite enkla men du vet vad jag tycker om enkelt :) Förhoppningsvis har jag något på G i helgen ;)

Pia sa...

Nämen, gud så läckra skålar!!! De som fick dem måste ha blivit jätteglada!!
Ha en bra kväll!

Cattis sa...

WOW!! Vilka läckra skålar!!! =)

Lisbet sa...

OPS:...hur läckert är inte detta...

KRYA PÅ DIG