onsdag 3 juni 2009

Imorgon är det torsdag

Då är jag ledig! Det behöver jag.
Dessutom vet jag precis vad jag ska göra!
Jag ska soooova.
Förutom att lämna Fredrik på skolan, så ska jag sova.
Alla måsten gör jag (kanske) när jag väl vaknat. :-p

Förkylningen sitter i.
Tröttheten rumlar runt i kroppen.
Knät värker.
Men huvudet är ganska piggelint i alla fall. Alltid nått. ;-)

Det är lite mycket nu skulle man kunna säga.
Men jag har koll på den här veckan.
Nästa vecka tar jag tag i det som ska vara då. Annars får min stackars hjärncell för mycket att hålla reda på där uppe.

2 kommentarer:

Speja sa...

Man får ju inte belasta en ensam stackare för mycket;) Hoppad du får en god sömn, jag skulle också behöva lite av den varan...

Tussemaja sa...

Skönt att du inte tröttar ut den stackarn :) Sov ordentligt och alla måsten kan du göra en annan dag.