lördag 18 juli 2009

Lördags sammanfattning

  • Nopp bilen gick inte igenom besiktningen. Värdena på avgasen var käpprätt åt helskotta!
    På´t igen! :-\

  • Fick ny medicin av doktorn här om dagen. *håller tummarna benhårt*

  • Idag tog jag en vända till Skapa Hobby och hälsa på några tjejer som pysslade där.
    Å så stackars Maria som kämpar på på jobbet. *extra kram till dig gumman*

  • Mensen lossnade med buller å bång idag. Å bara för att jävlas lita extra så ska det vara en sån där omgång som ska värkas ut. Lite extra mensvärk och huvudvärk har väl ingen dött av! *morrar*

  • Nu buntar jag ihop kärringen och går och sover!

1 kommentar:

Anna sa...

Det hoppas jag också att nya medicinen hjälper dig Laila. Jag håller också tummarna, hårt!

Nejdå du missade inget igår, för jag la in det blogginlägget med bilderna på bröllopsask och kort sent igår kväll. ;-)

Ja jag var ju så inställd på att ha en text om kärlek på locket. Jag hade nog tänkt ha lite stjärnor runt omkring på något sätt. Men när du föreslog stjärnor och jag såg den stämpeln embossad på ett annat papper här hemma bestämde jag mig för att byta inriktning.

Tack snälla Laila! :-) Jag är verkligen super duper-nöjd. *ler*

Hoppas att du mår bättre idag!

Kram Anna