söndag 19 juli 2009

Roligt nöje!

Om man inte har nått roligare för sig så kan man slå sönder en bilruta.
Det är just vad snälla grannar meddelar oss vad som har hänt med vår bil.
Tack och lov börjar det regna först nu...
Vilket innebär att det måste ha hänt tidigare på morgonen/fm.
Å vad fan har man snott?
Jo det sprillans nya batteriet! Å där for 1000 kr iväg ut in the middle of the nowhere.
*svär så det osar*
Mer utgifter till folket! :-(

Det är muntert värre det här mitt i semestern och med vår ekonomi.
Bryter ihop ett tag nu känner jag

4 kommentarer:

Fia sa...

Fy stackare så himla tråkigt. Bekymmer, bekymmer, bekymmer och inte bara pengamässigt, hur får man iväg en bil med trasig ruta till verkstaden?

Jag vill i alla fall passa på att skicka dig en kram och tacka för hjälp med minken..... Tur att det finns naturmänniskor som du.

Kram kram

Maria sa...

Fy farao vad jag blir arg! Vi råkade ju ut för precis samma sak härom veckan, då snodde de min sambos gamla skruttiga mobiltelefon. Fattar inte att de tycker att det är värt att förstöra så för andra, bara för nåt sånt... Man skulle fästa nån hundralapp i vindrutetorkarna så de kunde ta den istället...
Stor kram!

Carola sa...

Trist när en del inte kan göra skillnad på mitt och ditt..
Du har något att hämta hos mig ;)
Kram

Tussemaja sa...

Som jag sade... KiR! Förbenade typer att inte ha koll på sitt eget och andras saker.