fredag 10 juli 2009

En fredag

Per är alltid ledig på fredagr på sina em och natt veckor. Idag är det en sån vecka.
Dessutom börjar han sina fyra semester veckor nu

Jag har längtat efter lite vuxet pratsällskap, en avlastning till lillskiten, någon vuxen att göra saker tillsammans med, fortsätta jox poxa med bilen, etc, etc.

Men dagen idag började så fel, så fel.
Jag sov alldeles för länge
Jag har bråkat och slagits för min rätt i Drömmarnas land
Min kropp skriker av trötthet och värk
Jag är en usel mamma
Mitt psyke vandrar på en skör tråd

Idag sopade jag ihop en del av mina rester och ringde om en ny läkartid. Det gick inte så himla bra förra gången... :-\

Efter att ha kämpat mot tårar och värk så tog jag och Fredrik en runda ner till stan.
Vi fikade, gick runt, lekte och hittade mer böcker på biblioteket.

Jag försökte hitta lite ro. Tydligen fanns den inte i Södertälje idag... :-\

2 kommentarer:

Gisan sa...

Stora kramar till Dig...

Anonym sa...

Vissa dagar...urk! Hoppas dagen som varit...som ÄR är bättre! Och att resten blir bra! KRAM!