söndag 15 november 2009

*harklar mig*

Jag ska erkänna! Jag lovar!
Jag ligger way efter med mina julkort.
Jag lovade att göra två kort i veckan till Jul hela året.
Men vem fan försöker jag lura? Jag som inte ens kan skapa två kort i månaden...ibland! :-\
Määä...

Nåja! Har man lovat kort (och behöver det till ev försäljning) så är det bara att göra dom också!

Kort till vecka 41



Insidan på dom övre korten
Sen stämmer färgerna bättre på kort nr 2 än på det översta. Jag får baske mig inte till det! :-(



Kort till vecka 42



Dom här korten ska jag "blinga" till lite mer. Känner mig inte riktigt nöjd med dom ännu.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ooohhhh my ,,,, så vackr kort=) de två översta vackert....
Jag håller på traggla julkort sen som vanligt:/ o får bara inte till det som ajg vill...tur ajg ahr några kvar sen förra året=))

//ologgad Ejris

Karabara sa...

Oj, vilken fin stjärnstämpel på de två övre korten!

nitanpyssel sa...

Jösses vilka snygga julkort, undrar om min inspiration till dig kom fram ? ville ju gärna att du skulle få lite pirr i nerven för skapande. Ha en go eftermiddag kramizar nitan

Åsa / Dolores sa...

Superfina kort!
Kram / Dolores

Pia sa...

Vilka fina kort du gjort!! Såna kort skulle man ju bli överlycklig för att hitta i brevlådan! :o)

Jag gjorde några presentkort själv häromdagen men de ligger i press än.. De kommer väl ut i bild på bloggen så småningom. Jag använde oxå knappar förresten! ;o)

sari hänninen sa...

härliga kort!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Usch... tala inte om julkort.. har inte ens börjat.... har varit roligare med tändsticksaskar och chokladkakor... tack för din gulliga kommentar!