torsdag 12 november 2009

Ja så var det torsdag

Jag såg solen!!!
Den sken så fint i ungefär en timme.
Sen vart det snöstorm.
Tur som en tok hade jag. Hann nämligen lapa i mig lite av ljuset. Det värmde en soltörstande själ.

Svärmor har gjort min dag idag. ♥
Jag ska följa med henne och en vännina till Wadköpings julmarknad i december. Det är jätte länge sedan jag var på en. Det ska bli så kul att titta på allt. :-)

Ikväll ska jag börja packa ner lite pyssel som jag kan roa mig med hos Karin. Det är alltid lika svårt. Man vill ha med allt! Ändå vet jag att man gör inte saker med allt. Men tar man inte med det, det och det, så är det just alla dom man behöver... :-\
Ska nog sätta mig och skriva en liten packlista

Fredrik ska iväg på fest på lördag. En alldeles egen fest som STA håller i. Ingen förälder med. Stora modiga killen... ♥ Jag hade aldrig klarat det själv i hans ålder. Blyg och rädd som jag var- Ska bli så kul att höra vad han berättar sen.

Inga kommentarer: