söndag 8 november 2009

Söndagskväll

Nu ska här läsas kvällssaga!
Vi lånade lite böcker på biblioteket under höstlovet.
Det är mysigt att ha Fredrik uppkurandes i sin famn... Jag får njuta den korta stund jag har kvar med det, antar jag. ♥

Idag har jag suttit och pysslat lite.
Inget så där jätte skojsigt. Suttit och gjort insidor och lite baksidor på en del julkort.
Jag får visa en del alster senare någon dag. Det är inte mycket till dagsljus när man ska fota saker.
Ska fortsätta och försöka få ihop lite mer under kvällen.

Imorgon är det jobb igen.
Tyvärr är det en jätte dålig knädag idag. :-( Måtte jag åtminstone slippa kryckorna imorgon.

1 kommentar:

Anna Stilla sa...

Vad blev det för saga?
Jag tycker om när någon läser sagor för mig. En gång tvingade jag en vän till mig att läsa. Han trodde jag blev galen. Men han läste. sagor är bra.