måndag 9 november 2009

Måndagen den 9 november

Idag fyller en av mina gamla klasskamrater år.
En av dom som jag spelade teater ihop med. Ganska konstigt att vissa födelsedagar sitter... Jag har ju inte direkt någon kontakt med henne idag. Å andra sidan kan det bero på att vi var ett helt gäng som fyllde år från slutet av oktober till mitten av november. :-)

Idag har jag jobbat och det bidde med kryckor som sällskap. :-(
Jag vaknade ju med en hemsk knävärk redan igår morse. Måtte den ge sig av lika snabbt som den anföll!
Det finns snälla medmänniskor i alla fall. I morse ställde sig en ung kille upp för mig när bussen var knökad på väg ner till stationen. Sånt värmer.

Fredrik och jag är nyligen hemkomna. Snart blir det middag här.
Sen blir det mer sagoläsning ur boken "Prins Kristoffer Poffer" av Jostein Gaarder

1 kommentar:

Anna Stilla sa...

Den sagan har jag aldrig läst. Du måste berätta om den var bra! Men inte enligt dig utan enligt Fredrik!!! :)

Kram
Anna