lördag 5 december 2009

Andra advent imorgon

Fortfarande är det inte advents fint här.
Men efter att Per och jag kommit hem från jobben idag så tog vi en snabbvända. En del fick vi bort, men långt ifrån allt. Inget är framplockat ännu. Det får vänta tills vi åtminstone ser lite mer av ytan i lägenheten.

Imorgon ska jag "lösa ut" min födelsedagspresent jag fick av svärmor.
Då är det dags för resan till Wadköpings julmarknad. Ska bli spännande att se. Jag har bara varit där en gång som hastigast för måååånga år sedan.

Nästa vecka blir det en tuff arbetsvecka.
Jag har en julinspirationskurs.
Fredrik har avslutning på sin teater
Dessutom har han Lucia uppvisning på torsdagen. Men jag kan tyvärr inte vara med.

Det som är skönt är att jag ändå inte känner mig stressad inför julhandlingen. Det är lite till som jag ska tänka ut, men inget som känns bekymmersamt (än :-D). Fredrik är i princip klar.

Det finns hopp om livet och julen. :-P
Ha en skön andra advent

4 kommentarer:

Anneli sa...

Det låter härligt......min stjärna är inte uppe än......
Ska ta mig i kragen idag.
Ha det så kul på julmarknaden
*kram*

E sa...

Men gud så skönt att det finns fler som inte fått upp adventslådan fast det är andra advent. Vi verkar vara i rätt gott sällskap=). Det positiva är väl att vi inte hinner tröttna på allt till julafton.
Ha det så gott!

www.livskrafter.blogg.se sa...

Så roliga saker det står på din agenda...julmarknad, lucia osv...Sånt gillar jag :)
kram på re´
Emma

Pia sa...

Julmarknad, mysigt!!!
Skönt att du är klar med julklapparna. Jag har inte ens påbörjat det!! *suck*