onsdag 16 december 2009

En ledig onsdag

En ledig dag. En behövlig längre ledighet börjar nu.

Jag hade ju kurs igår på jobbet. Det drog ut en hel del på tiden.
Klockan 23.50 klev jag in genom dörren här hemma för jag lyckades missa ett tåg också.
Sen hade jag svårt att somna in.
Var uppe och ranta runt ännu vid 3 tiden. Satt med ett täcke omkring mig och njöt av det vackra vinterskenet som blir på natten.
Idag kunde jag (och Per som kom hem efter nattskiftet) sova ut. För Fredrik var hos svärmor. Hon tog honom direkt till skolan.

Här kommer alstrena från min jukortskurs som jag hade.





2 kommentarer:

Cecilia sa...

fin fint julkort. ser att du pysslat lite. var ett tag sedan jag var in hos dig. får ta kaffekoppen och se mig runt lite. skickar lite julekramar/Cecilia

oumberligating sa...

Hej Laila! Blir jag glad elller blir jag glad! Jo, jätteglad att få en liten komentar ifrån dig, var nästan orolig att du gjort "slut" med mig, jag skriver ju så mycket personligt tyckande i så många frågor att knappt en "mor" kan älska mig (ler)!
Jag gillar dina fina julkort det vet du, jag samlar ju på äldre vykort ifrån förra seklet, vilken intressant värld som kommer öpna sig för dem som samlar på julkort om 100 år, för självklart så kommer det finnas sanlare även i framtiden!
Kanske det står på auktionssajterna:
Äkta Laila Julkort ifrån 2009!
Pris 30 000 Euro!
För då har vi säkert euro i Sverige, fast jag personligen hade fördragit en Nordisk union, med en gemensam krona, precis som man tänkte för lite mer än 100 år sedan!
Jaha, så gjorde jag det igen, politik och åsikt fast det bara handlade om ett vackert julkort, så jobbig är jag Laila så därför blir jag glad att du skriver hos mig!
Var rädd om dig alla kategorier, så hörs vi snart igen!
kram ifrån Oumberlige eller var det Omöjlige Peter!