måndag 14 december 2009

Måndag 14/12 2009

Det är en betydlig bättring på städfronten här hemma. Det var riktigt skönt att komma hem och se att det ändå hände saker i helgen. Då finns det hopp inför julen i alla fall. ;-) Fast Fredrik har bestämt att julafton firas hos mormor. "Annars blir det ingen julafton". Nehej?!

Nu börjar jag se en nedräkningen här till lite lugn och ledighet. Jag jobbar imorgon också. Då har jag den sista kursen för i år. Men allt är förberett så det är ingen hysteri inför den.

Jag har lite vykort jag ska skriva ikväll.
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag saknade skrivandet för ett tag sedan? Jag har gått med i Postcrossing. Ett sätt att bli av med skrivklådan.

När jag sen har ledig här i veckan ska jag pyssla dom sista julkorten och få iväg dem. Sen är det väl bara att börja på nästa års kort? :-P

Per har natt den här veckan.
Fredrik ligger och sover.
Ett lugn har lägrat sig här hemma.
Jag ska gå och städa lite i pysselhörnan. Sen blir det sängen... tidigt

Godnatt alla där ute.

1 kommentar:

Lairama sa...

god natt god natt :)