torsdag 31 december 2009

Mäh! :-(

Min nya fina mobil funkar fortfarande inte.
Jag, Per och Telia har gjort efter konstens alla regler. Så igår tog vi tjuren vid hornen och åkte till SIBA för att se om dom hade nått kuligt förslag. Inget, nada, tystnad och diverse kli i huvudet... Försäljaren fattade ingenting men lovade att jag skulle få en ny efter nyår. Just den telefonen är slut här i Södertälje.
En sak kan jag lova. Jag lämnar inte affären förens dom kollat att allt funkar.
Törs inte ens räkna på hur många timmar vi suttit och knappat både på mobilen och ute på Internet.

Idag är det nyårsafton.
Den firas här hemma med god middag och ett glas Pommac ute på balkongen under fyrverkeriers sken. :-)
Innan dess ska jag yla i kapp med Julie Andrews i "Sound of music".
:-P

Ett riktikt gott slut till er alla. ♥

2 kommentarer:

Anneli sa...

Jag ylar med i Sound of Music jag med, en av mina favoritfilmer....men jag gillar inte reklamen

Gott Nytt År på dig och din familj. Själv ska jag till Tumba och fira med en vännina och hennes familj.
Anneli

anne sa...

Pommac skålade vi också i, yngsta sonen var mest intresserad av att få korken att ploppa ordentligt!

Gott 2010 till dig!