fredag 26 mars 2010

Fått en liten "jobboost"

Nopp, jag kan inte hålla mig ifrån mitt f.d. jobb!
Att dom sen fått in underbara band gör ju liksom inte saken sämre.
Behöver jag band! *harkel* Nej inte alls.
Men det ena var finare än det andra. Det bidde några stycken.
Passa på att gå in och shoppa medans det finns kvar säger jag bara!

Idag tror jag bestämt att våren fick för sig att visa sig för mig ordentligt!
Jag vart så glad när:
1. En fjäril, påfågelöga, flög framför näsan på mig
2. Ett streck med 4 sångsvanar flög norrut.
3. Tre galna tofsvipor lekte över en åker
Jag tror jag ska ut och spana efter mer vårtecken i helgen... med kamerna. För den var förstås inte med! :-\

Just nu har jag en förväntansfull liten kille här.
För första gången ska han på disco... Det är stort!
Femmorna ordnar disco för lågstadiet. Det ska bli så spännande att se vad han säger sen. :-)

4 kommentarer:

Susanne sa...

Oj! Vilka vårtecken! Och själv sitter man fast på sitt jobb (idag fick jag inte ens näsa utanför dörren.....)
Jag får väl ta cykeln på lördag eller söndag och sticker "söderut" - ut ur stan.
Hälsningar!!!!

Pia sa...

Vilka härliga vårtecken.. Här får vi mer snö så någon vår har jag inte sett till!! :o(
Det var en ca 1,5 dm stor plast- Picachu(eller hur det nu stavas!!) som fanns i lådan. Något av intresse för sonen?
Vi har inga Pokemonkort eller så, men jag tror att dottern har en liten Picachu- ryggsäck också.. Vill du jag ska kolla om hon ska ha kvar den??
Kram!

anne sa...

Vad sa han om discot då ? :)

Sollan sa...

Jag kan bocka av några till: Änderna i viken har fått sällskap av både Doppingen och Sothöna. :)