torsdag 11 mars 2010

Huvudvärk from hell!

Man skulle kunna tro att jag varit ute och supit i tre dagar som det känns i huvudet.
Men se det har fröken Söderström inte pysslat med!
Där emot fick jag oroliga besked ang a-kassan igår som satte sina spår...
Så i natt vart det inte mycket sova och det var en hel drös med mardrömmar runt det hela.
Idag hoppas jag att jag fått ordning på det hela, men huvudvärken har inte gett sig ännu.

Nu ska jag försöka slappna av och njuta av dagen tillsammans med Per.
Han har fått några dagars semester eftersom det är lugnt på hans jobb.
Jag hoppas ni där ute också får en bra dag.

2 kommentarer:

Miapuh sa...

kram o ta hand om er.
Hoppas vi kan ses snart

carina sa...

Typiskt akassan.... har också haft problem med dem, för en fem år sen. Först fick jag ingen ersättning, sen betalade de ut retroaktivt för att ett par veckor senare kräva pengarna tillbaka... *RULLÖGA*