torsdag 3 februari 2011

Skyll dig själv Laila!

Ont i kroppen! Jäkligt ont! :-\
Men så går det när den stackars hjärncellen som finns där uppe inte ens sköter det viktigaste jobbet.
Jag glömde ta min tablett igår och idag vart den sen. Det här straffar sig nu ett tag framöver. Pucko!

Stod och blängde på Pers gamla radio idag. Den har under åren stått i min pysselhörna och spelat lite musik från någon radiokanal som jag fått in.  Ja, vi pratar gammal radio. ;-)
När mamma fick bo på korttidsboendet så lovade jag henne att hon fick ta den.
När hon dog så släpades den hem igen och hamnade ute i matrummet bland alla andra saker som var hennes.
Idag har jag tagit in den till pysselhörnan och röjt liiite på bordet. Det märks att jag inte varit där på ett tag... Tackkorten efter begravningen satt jag mest på Skapa Hobby och gjorde.
Hur mycket damm kan det bli på ett pysselbord??? :-o

Killarna är ute på en liten biltur och kollar in våren. :-)
Varm choklad och smörgåsar är med!
Ska bli spännande att se om det blir några bilder och  roliga berättelser här ikväll sen från dom båda.

1 kommentar:

4U2 sa...

Usch då, tråkigt att man blir så beroende av att komma ihåg piller av allt eller hur? Hoppas du är bättre nu!
Kram