söndag 6 mars 2011

En vecka av mars...

... är numera avklarad. Jösses, vad den gick snabbt! Men det kanske har att göra med att jag hade sällskap här hemma av lilla sportlovslediga Fredrik.Dessutom hände det ju lite saker varje dag.
Imorgon är det nya tag!  Skolan startar här igen och Per har det tidiga skiftet. Så det vore väl sjutton om jag inte skulle komma in till pysselbordet och få lite gjort nu!

Idag var hela familjen till Sydpoolen och plaska runt. Det var skönt.
Men jissus vad min kropp värker! Det är fibromyalgin som inte riktigt gillar det här. Inte nervskadan i knät heller. Sen lär det ju bli en hel del träningsvärk också. Så går det när man är lika smidig som en gravid elefant. :-\ Så vi får se om jag kommer upp ur sängen imorgon. :-P

Fredrik är lycklig! Han kom hem med två nya simmärken. Nu har han också silverpingvinen och guldpingvinen. Han kan ju så himla mycket mer, det där blötdjuret. Men han vill ha så många märken som möjligt.

Nu ska jag ta värktablett och lägga mig en stund och läsa. Hoppas din helg har varit bra.

Inga kommentarer: