tisdag 8 mars 2011

Funderingar i natten

Det är mycket som stressar nu.
Saker jag/vi måste ta oss igenom.
Saker som jag/vi dessutom behöver förbereda oss för och tänka igenom.
Men även andra saker som trycker på utifrån som gör mig stressad.
Saker som blir onda "måsten"som jag inte vill, kan eller orkar ta tag i.
Det finns annat som är viktigare nu... för mig.

Jag saknar mamma
Henne som jag kunde bolla allt med. Å bolla det behöver jag verkligen nu!
Ja, jag bollar självklart med Per. :-)
Men den där någon som står snäppet åt sidan, den som ser saker lite bättre från den positionen.
Förstår du hur jag menar? Har du någon sån människa i ditt liv?

Saknar dig så mamma ♥

1 kommentar:

Karabara sa...

Jag har dig! Jag förstår vad du menar... Och finns alltid för dig. Oavsett om det är mitt i natten eller mitt på dagen och däremellan!
*kramar om*