måndag 11 juli 2011

Ensam i någon timme

Killarna for iväg för att fiska lite.
Själv sitter jag här nu. Fräsch som en nyponros efter en dusch, ett glas kall läsk framför mig och redo att ta tag i ett måste. Ett måste som jag samtidigt drar mig inför. Att söka jobb och återigen få ett nej... Det är så tungt varje gång!
Men, men... Skam den som ger sig. Håll tummarna för mig är du snäll.

  • Se till att få någon egen tid under Pers lilla ledighet! PÅBÖRJAD (vill ha mer, tack!)
  • Sy lite handukshankar 
  • Leta jobb (gjort på måndag ) 
  • Skriva ansökningar till dom jag hittat. Jippi! :-) 
  • Göra ny CV till Platsbanken. Den gamla har försvunnit. 
  • Fixa biblioteket
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma 
  • Lasta lite saker hos Sollan
  • Lasta lite saker gud vet var...
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu
  • Fixa plastfickor till lillskitens noter
  • Röja mer i Fredriks rum 
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
  • Röja och sortera i pysselhörnan
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser
  • Fixa papper till kommunen ang. F
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Åka till ställen jag själv vill undersöka 
  • Inga kommentarer: