fredag 29 juli 2011

Funderade...

Jo då, det händer ibland.
Sen satt jag och funderade lite till. Tillslut hade jag funderat så länge att jag faktiskt gjorde det jag tänkte.
Jag tog mig till Skapa Hobby för att se att Maria verkligen jobbade. ;-)
Ensam var hon i alla fall inte. När jag dök upp så fanns redan Anna, Cathrine, Johanna och Ylva där.
Jag var väldans duktig och köpte bara tidningar. Har varit så läsesugen ett tag. Pyssel behövs ju egentligen inte köpas. (Va? Sa jag det där?? :-o)

Sen skulle man hem därifrån.
Pendeltågen stoppade vid min station. Why me?
Pratade fram och tillbaks med Per i telefonen om vilken väg som var lättast för mig så dom skulle kunna hämta mig resterande väg med bil.
Hamnade på en sightseeingtur med tunnelbanan till Alby. Har aldrig satt min fot där tidigare.
Problem 2:
Här vart jag sittandes ett tag.
Per hittade nämligen en drogpåverkad person i vår trapp som inte gick att få liv i. Polis tillkallades och under tiden väntade Per och Fredrik för att inget skulle hända. Många är på semester och en håller på med flytt...

Fast under tiden hann jag köpa smaskiga körsbär. Det är aldrig helt fel! :-P

Inga kommentarer: