fredag 8 mars 2013

Kanske dags att göra nått.

Det är kanske dags att inse att det inte är så mycket mer att göra åt buketten vi fick av svärmor.

 © Alla foton
Laila Söderström

Fast jag tycker att även vissna tulpaner är himla vackra.
Kanske man ska ta och köpa en ny bukett här under helgen? Det är ju liksom inge fel på dom som färska heller... ;-)

Har du några roliga helgplaner?
Det ända jag vet helt säkert här är Melodifestivalen. Fredrik förlåter oss aldrig om vi missar den! :-D
Sen är jag extremt fotosugen. Så jag hoppas vi kan komma ut någon vända för att fånga nått vackert på bild.
Sköt om er, mina bloggläsare. ♥

2 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Tulpaner slutar liksom aldrig vara vackra :)
Hoppas ni hade en trevlig mello-kväll och att "rätt låt vann" ;)

Pia sa...

Tulpaner är fina och vårliga!! :) Jag ville också ut och fota när solen sken så vackert, men mitt skulderparti mår inte bra så det har blivit en lugn helg.
Snart, snart ses vi.. som jag längtar!!! Kram!