onsdag 27 mars 2013

Till er alla...

... som kanske håller på att ge upp hoppet om vår.
Här i Stockholmsområdet har solen lyst i flera dagar. Det känns att våren är på väg, tycker jag.

 
Jag har ju berättat om Fredriks och min underbara måndag. Den gav mig lite blodad tand, längtar till killarnas ledighet. Per gick av nattskiftet idag och är nu ledig t.o.m 7 april. Lillskiten börjar ju sitt påsklov fr.o.m imorgon.
Jag känner för att komma ut (förhoppningsvis i mer sol) och leta vårtecken, att få fota.
Livet blir dessutom lite lättare när man hittar såna här i diket på väg till Fredriks skola... :-)

© Laila Söderström

När man sen hittar deklarationspapperna på dörrmattan som visar att man får pengar tillbaks (vilket man inte trodde) så ligger den här veckan definitivt på plussidan! 


3 kommentarer:

Moster Ma sa...

Ha en riktigt härlig PÅSK!

aino sa...

vilken fin bild, skålen med blommorna! önskar dig en skön och frisk påsk!
aino

idémakeriet sa...

Tusen tack för din lilla hälsning på min bogg.
Jag önskar dig också några sköna lediga dagar.
Njut av ledigheten och att vara tillsammans med dina kära.
Kram Gerda