tisdag 18 juni 2013

Problem i sikte!

Det här bådar inte gott! Läs härInte så himla praktiskt när man precis fått ett jobb. :-\
Bussarna i Södertälje.... Jag avundas inte dom som bor en bit ifrån själva stadskärnan!
Gäller det bara bussarna så kan jag gå eller cykla ner till pendeltågsstationen. En bra dag går jag på ca 35-40 min.
Ställer sig spårtrafiken så blir det definitivt problem! Jag åker både tvärbanan och pendeltåget.
Bilen? Tja... Vet man hur Sthlms trafiken är i vanliga fall, utan strejk, så är det ju bara en fis i rymden mot hur det blir med strejk. Dessutom jobbar jag på en sådant ställe så frågan är var man sen hittar en parkering.

Bävar...

2 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Åh vad jobbigt! Hoppas att allt löser sig till det bästa.

Maria sa...

Hoppas att det löser sig!