onsdag 17 december 2008

Vad hände?

Det är en vecka kvar till julafton!
Hur gick det till?
Jag är ju inte med alls!
PANIK! Inget är färdigt, knappt planerat eller ens uttänkt ju!!! :-o
Jag ska försöka få hjärnan med mig i kväll och se om jag kan få till nått vettigt

Fast det kanske inte blir så lätt... :-\
Min kropp sa ifrån i natt.
Ungefär en gång varje halvår brukar magen ta stryk av all värk. Å jag spyr som... jag vet inte vad!
Klockan 04,00 i morse/natt vaknade jag av hur värk och magen dansa samba i kroppen.
Det är inget som smittar i alla fall. Nått positivt i det hela.
Just nu känner jag mig mest som ett utskitet äppelmos, men jag är vid liv i alla fall. ;-)

4 kommentarer:

Gisan sa...

Det verkar som vi är många i år som inte har hängt med på att det faktiskt när som helst slår till och är julafton. Jag ska pynta och handla sista julklapparna i helgen. Fy för julshopping i sista stund. Kramar...

Sollan sa...

Kna bli intressant att se vad ett utskitet äppelmos kan åstadkomma i jul väg!? Nämen fy stackare!! Hoppas att du mår bättre nu. Är själv så trött att jag inte vet på vilket ben jag ska stå på - så jag går o lägger mig i stället.
Krya på dig!! Kraaam!

Anonym sa...

En sak är säker - det blir jul oavsett om du handlat något eller ej. Det räcker med att handla lite mat, Kalle Anka finns ju på TV:n och sen är det bara att äta och äta. Min son får sin julklapp i januari. Så bestämde vi så jag slipper springa runt nu. Nån bok blir det väl att jag köper men det tar inte lång tid. Så, ta det lugnt och ha det bra! Kram

Ejris sa...

God Jul på dig!