lördag 29 december 2007

Julen är över och nyår närmar sig

Per och jag har beslutat att vi blir hemma på nyåret. Vi behöver alla tre bara vara och ta det lugnt Det ska bli skönt! Per har nyss åkt iväg för att handla lite smått och gott åt oss så är det avklarat.

Är väldigt slut och trött inombords och kan egentligen inte säga varför. Dom två klämdagarna som jag har jobbat var inte stressiga eller nått sånt. Nu är jag ledig till efter trettonhelgen och det ska bli skönt. Känns som jag behöver det just nu.

Idag ska jag på fest och fira vår lilla Maria. Lilla? Därför att hon är yngst på jobbet! :-D Hipp hipp hurra på dig gumman! *skickar en stor kram*

Julen var lugn hemma hos mamsen och annandagen var vi hos Pers mamma. Under ledigheten här så ska jag redigera lite bilder så ni får se.
Enligt tomten så hade vi alla tre tydligen varit så snälla så vi fick julklappar. Fredriks högsta önskan om trummor slog in. När han öppnade paketet så var han så ivrig så han darra när han förstod vad det var. :-)

Ha en skön helg nu. Å ni som har snö och kallt.... Snälla skicka lite till mig .... *ber snällt*

4 kommentarer:

Sollan sa...

Vad härligt med julklappar. Jag tror alla jag pratat med inklusive oss är trötta. Jag gissar på frånvaron av den stora gula faktiskt är en bidragande faktor.
Kram på dig!!

Jozebelle sa...

Visst är det skönt när tomten förstått att man varit snäll och gjort vad man kunnat för nära och kära. Jag är också helt nöjd med mina julklappar och väntar ju på den stora saken, nämligen scrapsaker från USA för ca 600 kr och hon skulle se om hon fann mer på listan jag gav henne "over there" så då får jag lämna lite mer pengar men det gör jag sååååå gärna. Dok åker hem på onsdag, gissa om jag längtar tills jag får mina saker, det känns som det kommer bli en julafton till!!! *ler* Håll utkik i bloggen efter vad jag fick för pengarna...

Ha en bra och lugn och skön Nyår nu så hörs vi!!! *Kramizar*

Anonym sa...

Önskar dig ett Gott Nytt år!
KRAM!

Koy sa...

Hur har det gått? Ingen snö och kyla?
För isåfall kan ud få vår kyla och blåst;-) Lite snö kan jag med bidraga med! För det yr ute och är vitt på backen sedan några dagar tillbaka.

Ha ett fortsatt gott nytt år!

Kram