måndag 6 april 2009

Här sitter jag...

Muggen med välling är just uppdrucken.

Jag har varit ute och gått i ca 40 min. Kylig vind, men härligt i solljuset och med fågelsången till så kunde det nog inte bli bättre.

Containern för grovsopor har kommit.Lite skit som vi samlat på oss är slängt nu.

Dom underbart vackert blommande orkideérna är vattnade. Det är en fröjd att ha dom i matrumsfönstret just nu. :-)

Ska filura ut vad Fredrik och jag ska hitta på sen efter skolan. Bäst att Per få sova i fred för han är inte ens hemma än. Mer övertid...

En bra start på dagen och jag vill gärna att den fortsätter så här.
Hur är din måndag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min måndag är bra, men min kropp är TRÖTT så jag måste ta en liten gubbvila snart. Vi får också en container till området i veckan, det är ett riktigt vårtecken! I år måste vi nog vara snabbare för den blev full fort förra året. Och välling skulle jag ju köpa...just det.
Hoppas ni hittar på nåt kul!

mariana sa...

Min måndag har oxå varit bra, fixat lite här hemma, diskat o sådär, burit ner grannens katt från min balkong 5 ggr, varit ute och gått typ 4km, kom nyss hem. Känns att solen faktiskt tar lite. Nu ska det lagas mat till sambon och sen ska det påskpyntas lite. Kram