lördag 11 april 2009

Vår och havsluft tar på knoppen

Men det var verkligen skönt att komma ut och njuta av det någorlunda lugna Näset (se tidigare inlägg)
1. Vitsippor avbockade bland vårtecknen
2. Sädesärlor avbockade bland vårtecknen
3. Tofsvipan halft om halft avbockad. Den såg nämligen Per, men inte jag. ;-)
4. T.o.m. mina bleka, orakade, ärriga ben fick komma ut i solskenet! Undra hur många av fågelskådarna jag bländade i deras tubkikare? :-P
5. Är det lerigt i skog och mark så har man en lerig Fredrik med sig hem
6. Nu låter det som vi har Monstret från svarta lagunen med oss hem. Han duschar... :-\

Dom närmaste dagarna är det dags att vara social.
Mamma och brorsan imorgon.
Svärmor på annandagen.
Jag hoppas att vi där emellan hinner med annat kuligt också

Hur går det med ditt påskfirande då?



2 kommentarer:

Gunsan sa...

Jo tack, påskfirande fortskrider. Nu i ett lugnare tempo. Skönt.

Kram på dej!

Gisan sa...

Det låter som du har haft en skön påsk, precis som jag. Kramar...