tisdag 28 april 2009

Skadad son

Vi ligger i sängen nära, nära.
-"Mamma, det är så mysigt att ligga nära en förälder. Man känner sig så trygg då."
-"Mmmmm".
Det är det ända jag får fram för jag har en jätte bebis på många kilon som inte vet hur nära han ska komma in i min armhåla och dessutom mosar han mitt vänstra bröst.
Idag var det brutalgosande på hög nivå innan någon kunde somna. Man behövde tydligen tanka mycket mammakärlek idag. ♥ ;-)

-"Vad har du gjort på jobbet idag?"
-"Jag har börjat på en tavla, pratat i telefonen, fixat lite datorsaker och hjälpt en del kunder som varit där och pysslat.
-"Med vad?"
-"Embossing t.ex."
-"Men tänk att inte alla kan det?! Det är ju så himla lätt! Man stämplar ju bara och häller på pulver, sen knäpper man på knappen och så är det klart ju!"

Märks det att denna son varit med och pysslat sen ganska tidig ålder...? *ler oskyldigt*
Dessutom vet alla nu hur det går till att embossa! :-D

3 kommentarer:

Mariana sa...

Tack för dina kommentarer, det värmde... och ja, jag har massa tålamod, ibland... ska tala om att visa delar av det där kortet e mindre än min lillfingernagel... ;)
Hoppas vi ses snart... Stor kram

Gisan sa...

Underbara ungar :-) Kramar...

Monica sa...

Hihihihi så underbart!! Bästa kommentaren på länge! :-)