söndag 31 maj 2009

Dagens resultat ... och några gamla.

Först ut den svart/vita tavlan som kanske kan inspirera till Skapa Hobbys tävling.
Dessutom vet jag att folk har frågat mig hur man kan använda Fiskars stor skärmallar. Men jag gillar dom! Man kan göra så mycket fina tavelramar.
Här är t.ex ett sätt använda ramarna till:

Creaforum var jag med i en kortliftningskedja. Det är alltid lika kul att se hur resultaten blir när allt är färdigt. Det kan du se på Sollans blogg.


På julkortssidan ligger jag väldans långt efter. Men det är jag tydligen inte ensam om det när man tittar på bloggen Jul hela året. :-) Men jag kommer nog igen så småningom.


Nu går jag till pysselbordet och fortsätter med mina planer lite. :-)

5 kommentarer:

Gunvor sa...

Den svartvita tavlan är rent fantastisk Laila! Och korten jättefina.
Förresten vet jag någon som lovade mig att lägga ut ett annat alster där hon använt shapecuttern ...

Kram, Gunvor

Maria sa...

SÅ vackert du har scrappat! Lycka till i svart-vita tävlingen...

Miapuh sa...

Jättefint :D
kram M

Jaana sa...

Så himla fint du gör ! Det asiatiska temat känns onekligen lite speciellt...

Cattis sa...

Vilka fina kort!! Och den svart/vita var ju hur läcker som helst!! Snyggt!