tisdag 24 mars 2009

Skit också! :-(

Här tar man sig igenom sina hjärnspöken och ringer äntligen till en ny läkare.
Jag var så jävla urless på att alltid få ny läkare på VC!
Jag tänkte att jag kan testa med ett nytt ställe som öppnade nere på stan.
Jag får tid, går dit, han säger inte så mycket mer än att det ska beställas journalkopior kors och tvärs.
Sen... Bara tystnad! :-\
Känner hur irritationen har vuxit. Men jag tänker att jag ger det lite tid.
Idag kan jag läsa det här i Länstidningen:
Klicka här
Men jag blir komplett tokig och förbannad! *morrar*
Hurra för det privata vårdalternativet! *sagt med mycket ironisk röst*
Jaha ja.... Vart sjutton vänder man sig nu då?
Jag skrev ju just in mig där.
Tillklippt var det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy så tråkigt, och irriterande! Jag har fått samma läkare sista åren, det är skönt! Inte för att jag har någon speciell åkomma men det är ändå bra. Jag har för mig att man har rätt att kräva att få träffa samma läkare? Stå på dig, kram!