onsdag 2 juni 2010

Filmstjärna för en dag

Tja i alla fall kan man lossas det när man lekt statist.
Annika hörde av sig till mig igår em för dom hade upptäckte att det behövdes lite mer statister till en liten reklamfilm.
Filmen skulle handla om en konferensgrupp som skulle vara med om lite olika saker ute på Bommersvik Konferens.
Det var första gången jag var där ute och det var en underbar plats här på jorden. Dessutom kan vi ju inte säga att det var dåligt väder heller... ;-)
Vi har gått runt och blivit filmade lite här och lite där inom området.
Ett mysigt ställe var det som kallas för skogsfloating. Där hade jag som allra roligast (ja och mysigast). Tilläggas ska att jag har bara en gång i hela mitt liv legat i en hängmatta. Det slutade med att jag kom lika snabbt ur som jag hade kommit i. Jag snurrade runt och landad gapskrattandes på gräsmattan! Måste jag berätta om vad som hände idag inför en främmande grupp människor...?
Herre Gud! Jag är snart 45 år och när ska jag bli så "stor" så jag kan uppföra mig? :-D Jag låg under hängmattan och skratta så jag nästan grät.

Sen åkte jag upp till Skapa Hobby och träffade en himla massa roliga människor.
Jag har babblat och jag har skrattat!
Tack! Ni vet vilka ni alla är. ♥

En underbar dag som har bjudit på så mycket skratt och massor av sol. Den ska jag suga på länge nu.

Nu ska jag ta och börja förbereda mig inför operationen som jag ska göra imorgon.
Eftersom vi pratar tarmen så har jag ingen aning om när jag är i sånt skick så att jag kan sitta här och skriva igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Värsta filmstjärnan ;) Ska tänka på dig imorgon -kram!

Elina sa...

Men stackars människa, hängmattor som är så underbara! Lycka till med op. ska tänka på dig.

Karabara sa...

Ååååh, låter verkligen underbart!
Skogsfloating såg hur mysigt ut som hellst. Kanske ska ta och hänga ut en hängmatta i skogen i närheten av var jag bor...

Själv så blev det ett nytt kort igår.
Har fotat det och ska, om jag tog med mig sladden till kameran, lägga ut den på bloggen idag.

Tänker på dig idag. Du finns i mitt hjärta!
Puss

anne sa...

Till Bommersvik har jag inte varit men du verkar ha haft en bra dag därute! :)