onsdag 16 juni 2010

Onsdag kväll

I badkaret sitter Fredrik och sjunger Magnus Uggla för fulla muggar.... "Fula gubbar"
Säg inget! Jag är helt oskyldig!

Imorgon sägs det att det ska vara fint väder.
Jag har bestämt att vi tar en tur till stranden och det blir en lugn dag.
Sen ska vi pyssla lite kort.

På fredagen vart vi först inbjudna till Karin på grillning. Men med tanke på det ev. vädret då så avvaktar vi med det.
Nyss så fick jag istället en inbjudan hem till moster Kerstin, kusin Linda och lilla nyfödda Yasmin. Å det ska bli ett så sant nöje att få hälsa på släktens senaste tillskott... ♥ Så det blir en trevlig fredag i alla fall

2 kommentarer:

Bara Jag sa...

Yasmin - vilket vackert namn!
Fula gubbar.... Gissar att den som sitter i badkaret är för ung för att ha hört den låten när den låg på svensktoppen........

Stina Glaas sa...

Oj, det var länge sen jag hörde den låten. :-)

Vad roligt att du tyckte om mina tavlor. :-)