tisdag 1 juni 2010

Juni är här nu

Men alltså hallå!?
Hur vart klockan snart 00.30 då?
Jag sitter ju här och söker jobb ju. Är det beroende på vad klockan är som jag tycker att bemanningföretagens sidor är knöliga? Nej förresten, det tyckte jag redan tidigare idag! Så onödigt omständiga ... :-\

Å för er som inte vet det så är det juni idag.
Om 10 dagar går vår son ut första klass.
Men alltså hallå igen!? Han började ju nyss! :-o

Å så en bild på vår son.
Eller jag vet inte om jag vill kännas vid honom...
En del påstår t.o.m. att det finns en likhet mellan honom och mig. Men det kan jag inte tänka mig! Hur tänker dom då?

© Per Jardemyr

3 kommentarer:

Karabara sa...

*skratt* Det vill du nog inte veta!!! Kram

Sollan sa...

ASG! Hmm, får fundera lite på den. *FLIN*

Anonym sa...

Hej där!

Tack för din gulliga hälsning, det värmer i massor. Ja visst är det läckert vad man kan göra med tråkiga konservburkar! =) Bara att börja samla nu & altra för brinnande livet.

Jag har just lagt upp en ny lo du kan kika på om du vill.

Har jag frågat dig om du ville stå med i min rak-bok? Om inte kan du kika under etiketten rak hos mig så ser du vad du ska göra. Skriv även ditt ick så jag vet vem mailet kommer ifrån.

Ha det gott, kramar Ulrica