fredag 10 juni 2011

Fredag och helg

Fast för mig som lallar hemma och är arbetslös så kan jag liksom inte njuta av helgerna på samma sätt. Det är nått speciellt när man jobbar och att sen får vara ledig... Men det är jag det!

Idag har jag fått njuta av fina Karins besök.
Dessutom kunde hon plocka lite av mammas alla saker här och få nytta av. Det är bra!

Efter att Karin åkte infann sig en tung sorgsenhet.
Inte pga att hon tog en  del av mammas saker. Det var helt lugnt.
Jag vet egentligen inte varför...
Killarna Bus är ute och "jagar" bäver igen. Själv är jag kvar här hemma och bara är...

Vi får väl se hur helgen blir.
Imorgon har Fredrik sin celloavslutningskonsert. Den ser han verkligen fram emot! :-)
På söndag jobbar Per över. Fredrik och jag får hela dagen själva till att busa på.

Hoppas du får en fin helg! :-)

Inga kommentarer: