onsdag 15 juni 2011

Tack!

Vädergudarna var med oss! :-D (se inlägget nedanför) Precis lagom till kl. 18 när allt skulle starta så sprack det upp.
Så har det varit nu och det ser ut att bli en vacker och klar kväll.
Jag kommer att hålla utkik efter månen! Gå ut och gör det du med.
För idag är det en total månförmörkelse.
Klicka här så får du ser mer av tiderna som gäller.

Så nu är det officiellt sommarlov här hemma hos!
Lillskiten har verkat så off och slut sen han kom hem redan från skolan i em. Imorgon gör vi en lugn dag. Det är det ända vi har bestämt här!

2 kommentarer:

Annika sa...

Såg du den? Månförmörkelsen? Det här har jag missat totalt - hade ingen aning... å nu är det försent. Tack för dina rara ord om mina sommarbilder. Blev glad.
Ha det gott!

Anonym sa...

Missade jag också.
Men nu ska nattmössan på.
Önskar ni får en fin dag och sommar!!

(Min "lill"prins är 15!)

Kram på dig vackra kvinna!