torsdag 30 juni 2011

Lite ditt och ...

...lite datt och så tar vi lite dutt.
Svärmor ringer och undrar om hon kan få skjuts ut till svärfar som ligger på kyrkogården.
7 år imorgon... Ja mamma mia, det var ju en dag det också! Varför kan ingenting bara gå lugnt till när det gäller Per och mig? ;-)
Nåja, nu har jag tvättstugan halva dagen imorgon. Men jag frågade om hon ville ta bilen själv. Men det godtog inte Fredrik. Han ingick liksom i bilen. :-D
Så nu ska dom två ta bilen dit och sen ska dom hitta på lite annat + att han får sova över. :-o
Ja, det är ju kul med lite egen tid. Men typiskt nog har Per sitt 12 timmars pass. Så att hitta på något socialt trevligt tillsammans var ju inte att tänka på. Det är är också nått som vårt förhållande skriker om.
Hur man än gör så är rumpan verkligen bak!
Men jag tar min lediga dag och tvättar, söker jobb och så finns det massor av annat att göra.

  • Se till att få någon egen tid under Pers lilla ledighet! PÅBÖRJAD (vill ha mer, tack!)
  • Tvättstugan kl. 13
  • Sy lite handukshankar och lite tröjor
  • Arbetsförmedlingen ska få besök av fröken Söderström
  • Leta jobb (gjort på torsdagen ) 
  • Skriva ansökningar till dom jag hittat. Jippi! :-)
  • Fixa biblioteket
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu
  • Fixa plastfickor till lillskitens noter
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
  • Röja och sortera i pysselhörnan
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser
  • Fixa papper till kommunen ang. F
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Åka till ställen jag själv vill undersöka 
  • Inga kommentarer: