torsdag 5 april 2012

Mitt svar vart...

... kärlek ♥
Kärleken att vara nära varandra i soffan framför TVn, när vi läser saga, när vi trängs i badkaret, när jag tittar på det sovande vackra ansiktet, när jag hör hans kloka tankar, när jag ser det busiga leendet som smittar hans ögon, hans busfnitter, när man upptäcker naturen med honom, kramarna och pussarna, när jag hör hans lek, ser hans dans etc etc
Det är min lön för mödan. :-)

Nu tar vi påskledigt. Fredrik går in i påsklov nu. Vi här i Södertälje har lovet efter helgerna. Per fick dessutom semester från jobbet. Nu har vi 10 dagar tillsammans och hoppas på att hitta på en del bus.
Njut av helgen du med

4 kommentarer:

4U2 sa...

Vilken kärlek! Passa på nu och ha det så bra ni bara kan tillsammans (det är jag övertygad om att ni kommer att ha). Ha en riktigt fin påsk!

Anneli sa...

Tittar in för att säga GLAD PÅSK

Kram Anneli

Karin sa...

Ha en riktigt skön påsk! Tack för dina fina ord inne hos mig.

Luna sa...

Och ju mer möda vi lägger ned på våra barn. Ju mer kärlek får vi. Ha ett trevligt påsklov.