fredag 11 januari 2013

Matematik

Ibland känns det som matematiken inte riktigt går ihop här hemma.

Ledsnade på alla CD skivor som dragit runt mellan vår CD och Fredriks rum + det som kom extra efter mammas dödsbo.
Nu kan man inte med bästa vilja säga att jag och mamsen hade samma musiksmak (min är bättre än din, mamma, och det vet du  ;-P) Jag har inte tagit mycket från hennes högar.

I vilket fall som helst kan man lugnt säga att vi tycker om musik i det här hemmet.
Vi har massor av våra gamla LP skivor kvar. Vi har mycket CD skivor också. Nu skulle det sorteras och få ordning på CD delen. 

Vi har två sådana här hyllor. Tillsammans har dom totalt 24 fack. Efter sorterandet så har jag det här utrymmet kvar. Resten är näst intill knökat.

Men jag har problem... Jag har dom här högarna kvar på golvet. *kliar mig i huvudet*
Undrar hur den här matematiken ska gå ihop. ;-)

1 kommentar:

Therese sa...

Wow, ni har verkligen ett genuint musikintresse, här är det år å dag sedan senaste skivan köptes förutom en hits for kidz som Luran fick i julklapp... lite synd, för musik, tillsamans med natur är två saker som får mig att verkligen koppla av... Önskar dig en fortsatt fin helg <3 KRAM