söndag 27 januari 2013

Nu ni!

Nu ska ni få höra vad en Laila ska göra!
Hon ska plocka fram lite pysselsaker. Visst är det så man blir chockad? ;-)

Fredrik ska ha ett kalas när han fyller år och vill nu göra inbjudningskort.  Så det är bara för maselamsen att trava in bland pysselhögarna och plocka fram saker.
Men vi kommer att hålla till på köksbordet. Jag är inte redo för att ta itu med pysselbordet än. Börjar jag där behöver jag mååånga dagar på för att organisera och städa.
Å det har jag inte just nu efter som jag kan skylla på en del möten under veckan. :-P

3 kommentarer:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja det er kul med lite pyssel!
Konstigt med mig att alla sådana pyssel alltid ska få ta stryk när annat dyker upp i ens liv.
Just nu er jag fullt upptagen med att orka ta tag i "piffet" till den nya kökssoffan nere i köket.
Kram

Fia skapar sa...

Så spännande, håller tummarna för att det flyter på och lilla mannen blir nöjd. Hoppas att vi får se resultatet också!

Linda sa...

Tur att man kan pyssla överallt. :)