söndag 29 november 2009

Dé é mycke nu.

Jösses! Vilken härligt jobbig dag det var på jobbet igår. :-)
Vi hade special grejs för oss på jobbet + rabatter och det drog folk. Det tycker vi om. ;-)
Idag är det inte lika muntert i kroppen...

Per har jobbat natt i veckan och jag har jobbat en hel del.
Advents fint existerar tyvärr inte alls här idag och det gör mig lite sorgsen inombords. Det här är en del av hösten/vintern som lättar upp en mörk och jobbig period inombords.
Men när nu inte tid eller ork har funnits så är det som det är.
Idag hade jag funderingar på om vi skulle härja runt här hela familjen. Tills Per hamnade på övertid...
No way att jag fixar det själv som kroppen värker nu!
Så jag var en riktigt duktig flicka.
Jag sket i allting istället! *gapskratt*
Fredrik och jag flydde fältet till Heron City och gick och titta på filmen "Upp".

Nu har vi njutit av andra tända ljus än dom i adventstaken. Det gick bra det med.
Jag hoppas ni också njuter av ljus idag.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Jag har tänt ljus men på grund av annat......
Har hört att den filmen är bra.
Här hemma ska väl stjärnan upp snart....
*kram*

Gunsan sa...

Det är rätt! Ge Luther på nöten emellanåt (sade hon som precis håller på lär sig det själv)!! Hoppas du tyckte filmen var lika bra som jag tyckte ~ gapskrattade vid mer än ett tillfälle!