måndag 9 november 2009

Ja men jösses!

Nu har jag suttit och läst ikapp på lite bloggar, spelat spel på Facebook, skrivit lite mail och rensat hjärnan i största allmänhet.
Kvällen vart bra mycket rörigare än vad jag trott och tänkt mig. :-\
Det bidde ingen kvällsläsning.
Det bidde till att prata och trösta en otröstlig liten lillskit i sin sängen.
Han vill ha en lillebror som ska vara lite lik honom och som han kan leka med.
-"Snälla mamma, du kan väl lova att ni ska försöka i alla fall?"
Han somnade lite innan 22.

Ja men jösses...
Idag var han min egen lilla sugkopp kan man lugnt säga.

Nu går jag och sover och hoppas på en bra, lugn natt och en värkfri dag imorgon (in my dreams *himlar med ögonen*)

4 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Du är så himla god och snäll:) Tack snälla för din underbara kommentar den värmer:) önskar dig en toppen dag och kramis från lilla pyssel Inger:)

nitanpyssel sa...

Jaha oj jag visste inte att jag hade tagit all din inspiration :-P...tihi.
Du får ta hur mycket du vill av mig , jag delar med mig av inspirationen. Swichhhhh--------Swoshhhhhh nu kommer det, är du berädd ? Ha det gott önskar nitan

Maria sa...

Hej!
Lite rart ändå att en liten killes önskan om en lillebror. Men inte roligt om de är otröstliga.

Lallis - liv och leverne sa...

Hej Laila.
Hoppas att din dag blir fin idag.
Stor kram "andra Laila"
:)))