måndag 30 november 2009

Jag borde...

  • göra fler julkort
  • göra julklappspyssel
  • städa undan här hemma
  • dammsuga

Men måsten och borden är så tunga att göra just nu.

  • Jag har diskat idag för första gången sen jag opererade lillfingret. Det tid nog lite för lång tid att plaska runt där för jag är väldans öm nu.
  • Tvättmaskinen har roat sig med smutstvätten. Själv hänger jag upp den rena.
  • Lite läxläsning är det kvar nu tillsammans med lillherrn.

Sen ger jag nog upp för idag. Det är två arbetsdagar kvar och dom är tack och lov korta. Sen ska jag vara ledig i två. Det känns skönt och välkommet. Vila...

1 kommentar:

www.livskrafter.blogg.se sa...

mmm....blir så innerligt glad när människor släpper alla BORDEN och MÅSTEN och går mer på känn...livet är här och nu
kram på re´
Emma