tisdag 17 juni 2008

Feberkoma

Ligger här däckad!

Igår låg jag i feberkoma hela dagen. Jag blir så borta av minsta lilla feber. Men igår var den inte låg kan jag säga...
Idag när jag vakna så var den 39,4... :-\
För några timmar sedan tog jag medicin för att få ner den efter som jag hade så ont i kroppen.
Svetten bara rinner om mig. Känner mig fräsch som en nyponros! (sagt med mycket ironi) Men idag har jag i alla fall lyckats vara uppe ett tag.

Vill inte vara sjuk! Jag var sjuk på midsommarafton förra året med.
Hoppas jag inte smittar ner killarna nu bara

Har inte tid att vara sjuk och helt däckad. Jag har pyssel att göra till dagisfröknarna och beställning på ett kort också. Hmmm...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh stackare. Krya på dig! Och hoppas "fort". :-)

Gisan sa...

Krya på dig ordentligt och försök strunta i allt runt omkring. Lättare sagt än gjort, jag vet. Men försök! KRamar...

Anonym sa...

men lilla gumman, krya på dig nu och hoppas att midsommar får firas i friskhet!
vad gullig du är på kortet här ovan!!!!! har inte sett hur du ser ut förut, men du ser ju hur go ut som helst!!!
varma kramar (på avstånd, vill inte bli smittad *hihihi*)

Unknown sa...

Hej Laila, ´krya på dig´. Jag har äntligen gjort färdig min blog. Här är länken
pyaree.blogspot.com
Ta hand om dig och hälsa alla på Skapa..

Susheel

Jozebelle sa...

Krya på dej!!!!!

Vila nu så kanske det är borta tills på frdag!!!!

Tussemaja sa...

Men vilket skit! Att du inte ska få hålla dig frisk en längre stund :( Hoppas verkligen du känner dig bättre till midsommar och sedan resten av de närmaste 30 åren!!