torsdag 12 juni 2008

Viktigt meddelande till svenska folket!

För er som undrar om huruvida Zlatan kommer att spela i lördagens fotbollsmatch har jag inside information!

Det kan bli tufft för honom! Det är väldigt osäkert om han kan vara med överhuvudtaget!
Han är nämligen svårt brännskadad på bröstet efter att ha spelat med i en teaterpjäs. Det exploderade en raket av misstag rätt upp i bröstet på honom (om jag förstod allt rätt nu)

Allt enligt Fredrik igår kväll.
Men vi ska inte vara oroliga. För Zlatan blir väl omhändertagen av Fredriks nalle, Baloo. Han är en hejare på att vara sjuksköterska nämligen. Så jag är fullkomligt lugn.

Att ungen har vild fantasi? Nähä!? :-O ;-)

7 kommentarer:

Perparazzi sa...

Undrar just vem han fått den fantasin ifrån.....

Tussemaja sa...

Men visst är det härligt med livlig fantasi! Det kommer man långt med!

Hanna sa...

Hahaha. Jag trodde det var allvar först, tills jag kom till teaterpjäsen...jag har noll koll och tänkte att Zlatan kanske hade skadat sig eller något. Men skönt att veta att nallen tar hand om det hela.

Sollan sa...

Oh, herregud! Ja, jag hoppas verkligen att han blir kurerad tills ikväll!! Fniss! Ja, var får de asllt ifrån våra små liv??

Gisan sa...

De är ju bara för go´a de små vi har :-) Kramar...

fanny sa...

HAHAHAHAHA. Dom är för härliga.

Elisabeth sa...

Jag måste erkänna att jag precis som Hanna trodde att det var på allvar först!
Härligt med barn som har fantasi... de berikar, och fyller på ens eget vuxenliv, och bjuder in oss till den fantasivärld som vi inte skulle kunna besöka annars!

Varm kram..