fredag 6 juni 2008

Hipp hipp hurra

för vårt kära fosterland! :-)
Sveriges Nationaldag. Idag fyller Sverige år.
Är jag ute och firar då? Nix pix!
Jag skyr solen och värmen!

Killarna firar för fullt uppe på Torekällberget.
Det är några som kommer att vara trötta och slut när dom kommer hem så småningom... :-\
Steden har nämligen fin besök idag! Jo, jo... Kungen har varit här och firat!

Vad har jag gjort då?
Jag har haft besök av Marita i någon timme.
Jag har tvättat några maskiner tvätt.
Jag har stökat ner på köjsbordet med en massa papperpyssel... *ler oskyldigt* Har jag ett pysselbord? Nej, det ser jag inte för alla saker som ligger ovanpå. Å då kan man ju inte pyssla där. ;-)

Njuter av ensamheten och hoppas jag hinner få ihop nått till min mamma som fyller år imorgon.

Hur firar du nationaldagen?

4 kommentarer:

Sollan sa...

Härligt! Det perfekta sättet att fira på tycker jag!! KRAAAM!

Tussemaja sa...

Det är ju kanon att ta det lugnt - då har man firat sig själv om inte annat. Jag vill se resultatet av det du håller på med vid köksbordet sedan!

Perparazzi sa...

Jag har sett resulatet och det är jättefint.*ler*

Gisan sa...

Torekällberget väcker barnaminnen till liv. Jag gick från stan upp dit en gång som barn med min farmor. Jag tyckte att det var "evighetslångt", men jag var stolt när vi kom hem och jag kunde berätta för pappa :-) Kramar...