måndag 9 juni 2008

Lilla mamma har blivit ett år äldre.

Efter en lördag där det var full rulle i butiken (bildbevis på det kommer senare). Så var det bara att dra järnet till nästa födelsedagsfirande.
Kära lilla mamma blev 65 år och hade önskat sig ett skobidrag. Det var det här pysslet jag berättade om när jag stökade ner köksbordet... :-)

Min första tagbok! Framsidan vart gjord under lite stress så därför är den så pass enkel.

När man lossar rosetten så kan man veckla ut den och ser det här.



Tag 1. klockan är en helt underbar knapp! :-)

Tag 2. Det ligger lack uppe på båda hjärtana som blänker så fint.

Tag 3. Stämpeln är embossad, men tyvärr syns det inte på bilden

7 kommentarer:

smultron sa...

Hej!
Såg idag att du lämnat en kommentar hos mig. Trevligt :)

Nu känns mina och barnens sångkort inte som en så där jättegrej längre...

Konstigt att se sitt eget namn dyka upp i kommentatorsfältet. Irl är jag också en Laila *viskar*

Tussemaja sa...

Härligt! Den är jättesnygg!!
Jag var också på kalas i lördags. PysselPassion firade 1 år i nya butiken :)

Hanna sa...

Vilken härlig tag-pocketbok. Din mamma måste ha blivit jätteglad. Klockknappen var helt underbar.

Miapuh sa...

Tjoho!
jättefin Tagbok :)
kramis M

Anonym sa...

Så fin! Jag gissar att mamma blev mycket glad!

Gisan sa...

Åh så underbart! Jag tar för givet att lilla mamma blev mycket glad. Kramar...

Anonym sa...

Jag kan tänka mej att mamma vart riktigt glad över denna så fin som den är!!! :-)