tisdag 3 juni 2008

Utmanad för en hel evighets sen

Tre namn du går under:
Laila, mamma (och "någon" om man frågar Maria ASG)

Tre saker som skrämmer mig:
att någon ska hända mina nära och kära, min värk, våld

Tre saker som jag har på mig:
trosor och t-shirt, räknas ringar sen?

Tre sanningar:
att jag har svårt att tro på mig själv, sömntuta, att min son är den allra sötaste! :-P

Tre saker jag verkligen vill ha:
ett lugn inombords, slippa den ständiga värken, bättre ekonomi,

Tre söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till:
Marita, Sollan och Gisan

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej tjillevipp....

Ja..vilka underbar kort och så snygg blogg du har.

Är du med på blogglistan? Annars kan du hoppa in och skriva en kommentar så är du med. Glöm inte skriva din blogadress i kommentaren
http://minbloggrunda.blogspot.com/

Ella sa...

Jag hittade hit från Elisabet och tänkte lämna ett litet avtryck.